Diaconaal maatschap­pelijk werk

26 april 2024

Het Diaconaal Maatschappelijk werk Scherpenzeel (onderdeel van Stichting Schuilplaats) is vanaf 9 april gehuisvest op een nieuwe locatie. In Woudenberg is er vanuit de Hervormde gemeente een tweede kerkelijk centrum gebouwd; de Oosterpoort. Het gebouw is ingericht voor multifunctionele doeleinden. Zo is er naast een kerkzaal, een huisartsenpraktijk in het souterrain.

Vanuit Stichting Schuilplaats hebben collega's Christine van Gemerden en Henriėtte van der Linden hier ook een werkplek gekregen. Christine ontvangt mensen uit Woudenberg, Henriėtte blijft mensen uit Scherpenzeel ontvangen. Daarnaast zijn beiden beschikbaar voor mensen uit de regio.

De nieuwe locatie is vanuit Scherpenzeel zowel op de fiets als met de auto goed bereikbaar. Als mensen vanwege mobiliteitsproblemen niet naar Woudenberg kunnen komen, kan Henriėtte op huisbezoek komen. Verder blijven alle werkzaamheden zoals voorheen, Henriėtte blijft actief betrokken bij welzijnsorganisaties, zorgpartners, de burgerlijke gemeente en kerken binnen Scherpenzeel.

Van harte welkom in de Oosterpoort!

Henriėtte van der Linden
Maatschappelijk werker – Psychosociaal Hulpverlener
Adres Oosterpoort: Berkenlaan 9 in Woudenberg
0318 - 547870 (advies en informatie nummer)