Liturgie van de dienst op zondag 5 januari 2020 om 09:30 uur

Voorganger: ds. G. van Goch

Lezing: Psalm 100

bevestiging / afscheid ambtsdragers; kinderbijbeluur

Op de eerste zondag van het nieuwe jaar, 5 januari zullen in de morgendienst negen broeders (her)bevestigd worden als ouderling(-kerkrentmeester) of diaken. Het thema van deze dienst ‘Dient de HEERE met blijdschap’, woorden uit Psalm 100: een prachtig thema waar de ambtsbroeders worden aangevuurd om vanuit deze houding het ambtswerk te gaan doen.

Uiteraard geldt deze oproep heel de gemeente.

In dezelfde dienst nemen we afscheid van elf broeders. Vanaf deze plaats willen we hen reeds bedanken voor het vele werk dat ze hebben mogen verrichten voor het Koninkrijk van God. Ook willen we daarbij hun vrouwen betrekken, want zonder hun betrokkenheid en ondersteuning kan het ambtswerk niet goed verricht worden.

• Psalm 119, 1
  • Psalm 119, 17 en 53