Liturgie van de dienst op zondag 22 december 2019 om 17:00 uur

Voorganger: ds.G. van Goch

Lezing: Johannes 8 : 12-20

Adventsviering voor het hele gezin

De kortste dag van het jaar valt in december; dat betekent korte dagen en lange avonden en nachten. Om het donker een beetje minder donker te laten lijken, gebruiken we volop lichtjes. December is ook een periode om uit te zien naar de geboorte van Jezus, het Licht van de wereld. De adventsweken zijn daar een voorbeeld van.

Afgelopen jaren was op Eerste Kerstdag het kinderkerstfeest. Dit jaar is er voor jong en oud een adventsviering, waar we jullie van harte voor uitnodigen. Op zondagmiddag 22 december om 17.00 uur begint deze viering, waarin we samen uitzien naar Kerst. Een viering met speciale aandacht voor de jonge generatie, maar waarbij de ouderen ook zeker niet mogen ontbreken. Als afsluiting nodigen we jullie uit om na de dienst te genieten van warme chocolademelk met wat lekkers bij de vuurkorven op het Kerkplein. Kom jij ook?

Deze viering komt in plaats van de avonddienst.

• Jezus zegt dat Hij (Op Toonhoogte lied 414)
  • O kom, o kom Immanuël (Weerklank lied 113)
  • Psalm 119 : 53
  • Hoe zal ik U ontvangen (versie Weerklank lied 110)